Terug

NOWVITAMINS = NATUURLIJK.FIT NIEUWE WEBSHOP

  • Gratis verzending vanaf € 50,-
  • 14 dagen bedenktijd Niet goed? Geld terug!
  • Bestellen bij een ervaren therapeut

Klantenservice en contact

 

Natuurlijk.fit Webshop, voorheen NOWvitamins.nl was de eerste in deze branche die WhatsApp introduceerde als communicatiemiddel ten behoeve van de klantenservice. 

 

Hiermee heb ik veel vertrouwen van mijn cliënten en klanten weten te verdienen.


Wat trouwe klanten hierover zeiden:

 

"Dat is nog eens handig!"

 

"Zo! direct antwoord, zelfs 's avonds nog!"

 

"Bedankt voor de tips, handig dat we zo even kunnen overleggen, ik ga direct bestellen"

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Bezorg problemen

1.1 Waar is mijn bestelling?

Ik heb mijn pakket niet ontvangen

Je verwacht een pakketje maar deze is (nog) niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten:

Check de Track & Trace code van het pakket

In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer via deze link op de Track & Trace pagina of de tijdvakindicatie van de levering mogelijk is verschoven. Geen verzendbevestiging gehad? -> Was het artikel voorradig toen je het bestelde?

Check het bezorgadres

Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Check postcode en huisnummer inclusief eventuele toevoeging.

Check je brievenbus

Heb je een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland.
Check bij de buren, soms laten de bezorgers helaas geen berichtje/kaartje achter of raakt deze verloren tussen de andere post. 

Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice

1.2 Ik ben niet tevreden over de bezorger, waar kan ik mijn ei kwijt?

Dat vinden we vervelend. Maak een duidelijke klachtomschrijving en neem contact op met de klantenservice. Wij maken melding bij de desbetreffende koerier. 

1.3 Mijn pakket is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?

Mijn pakket is beschadigd geleverd

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Maak direct foto's van de levering en om verpakking. Neem dan contact met ons op via Whatsapp of email. 

Heeft je product beschadigingen?

We pakken onze producten zo goed mogelijk in, maar schade aan je product kan helaas gebeuren tijdens het bezorgen. Dat lossen we dan ook graag voor je op! Neem contact op met de klantenservice zodat we een kostenvrije retour procedure kunnen starten. 

2. Wat is de levertijd?

2.1 Wanneer wordt het bezorgd?

Bestel je voor 17:00? Producten die op voorraad zijn worden de volgende werkdag of zaterdag bezorgd of kunnen direct opgehaald worden uit de winkel. Op de product pagina wordt aangegeven of wij het item wel of niet op voorraad hebben. Wil je weten wanneer je jouw bestelling in huis hebt? Volg de verzending online.

Vraag het anders via WhatsApp als je er niet uitkomt. 

 

2.2 Wat betekend nabestelling?

Nabestelling: het artikel is niet direct op voorraad maar zal wel direct voor je besteld worden. Zodra het artikel binnen is wordt het naar je verzonden. 

Afhankelijk van het artikel duurt het doorgaans enkele dagen tot soms wel enkele weken. Neem voor de zekerheid eerst contact met mij op via WhatsApp

2.3 Tot hoe laat kan ik bestellen?...

Bestellingen op maandag tot en met vrijdag vóór 17:00 worden direct verzonden en de volgende dag geleverd. Soms tot 17:30 maar dat kan niet gegarandeerd worden. 
Bestel je op zaterdag of zondag of vrijdag na 17:00?  Dan wordt je bestelling op maandag verzonden. 

Natuurlijk kan het bij extreme drukte of overmacht een keer voorkomen dat het iets langer duurt. Excuses daarvoor. 

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Natuurlijk.fit (NOWvitamins.nl) / - Reviews @
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »