Klantenservice en contact
Klantenservice en contact. Vragen vóór of na uw bestelling? Advies of Product specialist nodig?
Natuurlijk.fit Webshop, voorheen NOWvitamins.nl was de eerste in deze branche die WhatsApp introduceerde als communicatiemiddel ten behoeve van de klantenservice.
Hiermee heb ik veel vertrouwen van mijn cliënten en klanten weten te verdienen.
Wat trouwe klanten hierover zeiden:
"Dat is nog eens handig!"
"Zo! direct antwoord, soms zelfs 's avonds nog!"
"Bedankt voor de tips, handig dat we zo even kunnen overleggen, ik ga direct bestellen"
-
Call
VIA WHATSAPP +31623980571 -
E-mail
[email protected] -
Adres
- Kolkweg 20 P17
- Lelystad
-
Bedrijf
- kvk: 34295541
- btw: NL002161628B32
Is je bestelling al verstuurd?
Als je een product hebt besteld wat NIET direct op voorraad is bij ons, dan staat dat product hoogst waarschijnlijk nog in bestelling en is je bestelling dus (nog) niet verzonden.
Je krijgt een verzendbevestiging zodra wij alles op voorraad hebben en ingepakt en verzonden is.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Je verwacht een pakketje maar deze is (nog) niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten:
Check de Track & Trace code van het pakket
In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer via deze link op de Track & Trace pagina of de tijdvakindicatie van de levering mogelijk is verschoven. Geen verzendbevestiging gehad? -> Was het artikel voorradig toen je het bestelde?
Check het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Check postcode en huisnummer inclusief eventuele toevoeging.
Check je brievenbus
Heb je een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland.
Check bij de buren, soms laten de bezorgers helaas geen berichtje/kaartje achter of raakt deze verloren tussen de andere post.
Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Dat vinden we vervelend. Maak een duidelijke klachtomschrijving en neem contact op met de klantenservice. Wij maken melding bij de desbetreffende koerier.
Mijn pakket is beschadigd geleverd
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Maak direct foto's van de levering en om verpakking. Neem dan contact met ons op via Whatsapp of email.
Heeft je product beschadigingen?
We pakken onze producten zo goed mogelijk in, maar schade aan je product kan helaas gebeuren tijdens het bezorgen. Dat lossen we dan ook graag voor je op! Neem contact op met de klantenservice zodat we een kostenvrije retour procedure kunnen starten.
Bestel je voor 23:00? Producten die op voorraad zijn worden de volgende werkdag of zaterdag bezorgd. Op de product pagina wordt aangegeven of wij het item wel of niet op voorraad hebben. Wil je weten wanneer je jouw bestelling in huis hebt? Volg de verzending online.
Vraag het anders via WhatsApp als je er niet uitkomt.
Nabestelling of backorder: het artikel is niet direct op voorraad maar zal wel direct voor je besteld worden. Zodra het artikel binnen is bij ons wordt het naar je verzonden.
Afhankelijk van het artikel duurt het doorgaans enkele dagen tot soms wel enkele weken. Neem voor de zekerheid eerst contact met mij op via WhatsApp
Bestellingen op zondag tot en met vrijdag vóór 23:00 worden direct verzonden en de volgende dag geleverd.
Bestel je op zaterdag of zondag voor 23:00? Dan wordt je bestelling op maandag verzonden.
Natuurlijk kan het bij extreme drukte of overmacht een keer voorkomen dat het iets langer duurt. Excuses daarvoor.
Enkele voorbeelden:
- Extreme weersomstandigheden
- Oorlog
- Pandemie / ziekte uitbraak met bewegingsbeperkingen
- (landelijke) grote storingen bij providers of logistieke bedrijven zoals PostNL
- Hamstergedrag
Punten voor het spaarprogramma worden toegekend nadat de bestelling 14 dagen geleden geplaatst is.
In die tijd heeft u de kans om het product terug te sturen of te ruilen. Als u het product houd, komen de punten automatisch in uw account bijgeschreven.
Let er tevens op dat u een browser gebruikt die alle cookies accepteerd. Dus geen prive of incognito modus.
Ook moet u zijn ingelogd met uw klant account en het spaarprogramma hebben geactiveerd / aangemeld.
Voor gast accounts kunnen helaas geen spaarpunten worden toegekend, daar zij gast zijn en geen account hebben.
Voor aanmelding bij het spaarprogramma krijgt u 25 punten direct cadeau. Bij bestellingen spaart u automatisch (mits ingelogd) per bestede euro 1 spaarpunt. Deze worden echter na 14 dagen uitgekeerd. Dan kunt u de punten ook verzilveren.
Foutmeldingen:
Verzilveropties: er ging iets mis met het laden - probeer het opnieuw
Oplossing: wacht 14 dagen na uw bestelling en log opnieuw in. U moet voldoende punten hebben om te kunnen verzilveren.
Valideer dit account / Kaartnummer invoeren:
Oplossing: Ook hiervoor geldt dat u voldoende punten opgebouwd moet hebben. Tevens verschijnt deze fout melding bij incognito modus (Chrome) of andere prive browsers waarbij cookies niet geaccepteerd worden.
In principe hoeft u nooit een kaartnummer in te voeren. Deze wordt opgeslagen via cookies, vandaar dat deze ook geaccepteerd dienen te worden.
Krijgt u een andere foutmelding? Neem dan contact op per email en voeg een schermafbeelding toe van de foutmelding. (Cntrl + Prt scr of de functie knippen en plakken)
Hoe meer gegevens wij hebben, hoe beter wij u kunnen helpen.