Terug

Bestel voor 23:00 - Mondkapje kopen? klik

"Waar blijft mijn bestelling?" Een corona update

  • 17 / 04 / 2020 0
"Waar blijft mijn bestelling?"  Een corona update

De coronacrisis treft iedereen. Ook ons. Het is 300% drukker terwijl leveranciers, fabrikanten en transport bedrijven allemaal vertragingen hebben. Zonder uitzondering. Daardoor hebben wij ook enorme vertragingen gehad. Desondanks is ruim 90% van de orders goed en tijdig verwerkt. 10% helaas niet. Normaal is dat slechts 1%.

Uw geduld wordt erg op de proef gesteld.

Wij werken met man en macht, overuur na overuur van 08:00 tot 23:00 dagelijks (inclusief het weekend) om alle bestellingen in orde te maken. Gelukkig gaat dat dus in verreweg de meeste gevallen goed.

De klantenservice raakt echter zeer snel overrompelt. Ik vraag hierbij graag en dringend om uw hulp. Neem alleen contact op als het echt niet anders kan. 

"Waar blijft mijn bestelling?" 
Is momenteel de meest gestelde vraag. Vaak heeft men bij het bestellen niet goed gekeken naar de daadwerkelijke voorraad status op de product pagina. Is het product wel op voorraad? Anders duurt het zeker minimaal 4 werkdagen extra. Als we uw bestelling ontvangen hebben wordt deze echt verwerkt.

Maar natuurlijk pas op het moment dat het artikel ook op voorraad komt. Met de huidige situaties kan dat aanzienlijk langer duren dan normaal. Bestel bij voorkeur dus alleen artikelen die vermelden : "op voorraad!"   Als u nu dus nog wacht op een bestelling, kijk dan even of dit artikel op het moment wel op voorraad is. Zo niet, dan is het nog onderweg.

Wilt u niet wachten? Bestel dan GEEN producten die Niet opvoorraad zijn. Zeker betreffende "corona gerelateerde producten" zoals: 

  • Vitamine C
  • Zink
  • Quercetine
  • Resveratrol

Besteld u dit wel? Houd dan rekening met EXTREEM lange wachttijden. Bel en mail ons dan ALSTUBLIEFT niet met status update vragen. Uw bestelling komt er vanzelf aan. Maar het gaat heel lang duren. 

Bestelling verzonden maar nog niet geleverd?

Wacht enkele dagen geduldig op uw bestelling. Overal is vertraging, ook bij PostNL. Helaas geeft PostNL de laatste tijd verkeerde informatie via de Track&Trace. 

Als u echt niets geleverd hebt gekregen terwijl de producten WEL op voorraad zijn, neem dan inderdaad alstublieft contact op met ons. 

Onze excuses voor het ongemak, maar vooral hartelijk dank voor uw vertrouwen en uw engelengeduld! 

Blijf gezond! 

Groet

Michael R. Eekhof

 

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Natuurlijk.fit (NOWvitamins.nl) 9 / 10 - 1985 Reviews @
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »